E-mailmarketing
E-mail is het ideale kanaal om in te spelen op de behoeftes van je doelgroep. Wij helpen je van strategie tot campagne-ontwerp en technische uitvoering om e-mail in te zetten voor o.a. het stimuleren van herhaalaankopen, het verhogen van loyaliteit en het genereren van kwalitatieve leads.
Wat zijn nu precies de voordelen van e-mailmarketing?
✓ Directe communicatie: jouw boodschap komt direct terecht in de mailbox van jouw doelgroep
✓ Mogelijkheid tot het doen van persoonlijke benaderingen door middel van gepersonaliseerde e-mails
✓ Het is een relatief goedkoop medium
✓ Alles is meetbaar: wie heeft mijn mail geopend, wie niet, waar heeft men op geklikt, etc.
De focus van e-mail marketing zit in relevantie, personalisatie, segmentatie en automatisering. Wij werken volgens het SEE-THINK-DO-CARE Model:
1. See: Eerste contact - bekendheid creëren
2. Think: Overweging - klant erkent behoefte
3. Do: Aankoop vind plaats
4. Care: Klantloyaliteit en vergroten klantwaarde d.m.v. herhaalaankopen
Enthousiast geworden? We helpen je graag je e-mailmarketing naar het volgende niveau te trekken!
Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden met e-mail marketing voor jouw bedrijf?
Neem dan contact met ons op.